شهر مفتول

ساخت وبلاگ

 

 

توری فلزی محصولی است که از سیم مفتول تولید می‌شود. به منظور تولید توری فلزی، سیم مفتول‌ها به یکدیگر بافته می‌شوند و همچنین تحت کشش ورق فولادی، شبکه مشبک توری تولید می‌شود. به منظور تولید توری از سیم مفتول ساده و یا آجدار استفاده می‌شود   .

توری در دو نوع تولید و روانه بازار می‌شود. نوع اول شامل توری‌های ورقه‌ای و نوع دیگر توری‌هایی هستند که به صورت رولی تولید می‌شوند. از جمله مهم‌ترین ویژگی توری‌ها مربوط به مقاومت مطلوب آن‌ها در برابر سایش است. البته این مسئله به مقدار کربن به کار رفته در توری‌ها بستگی دارد. در این بخش در مورد قیمت انواع توری فرنگی، مش، فنس، رابیتس در شهر مفتول صحبت می‌کنیم. چنانچه قصد  خرید توری را دارید با ما همراه باشید.

توری فرنگی

یکی از انواع توری ها، توری فرنگی است. این محصول در ایران معمولاً به روش گالوانیزه گرم تولید می‌شود. همین مسئله سبب شده است که کیفیت توری فرنگی ایرانی نسبت به نوع خارجی آن بالاتر باشد. چرا که توری چینی معمولاً به روش گالوانیزه سرد تولید می‌شود. به طور کلی می‌توان گفت توری فرنگی از خانواده توری مرغی و گابیون است. این مسئله سبب می‌شود که مشخصات و سایر ویژگی‌های توری فرنگی شبیه به توری گابیون و مرغی باشد. البته این سه توری دارای یک تفاوت بارز هستند که آن هم ضخامت آن‌هاست. به منظور استعلام قیمت توری فرنگی همین حالا به سایت شهر مفتول مراجعه نمایید.

توری مش

توری مش که به توری جوشی نیز معروف است، بر خلاف سایر توری‌ها از میلگرد در ساختار آن استفاده می‌شود. به طور کلی پایه تولید این توری میلگرد و مفتول سیاه است. به منظور ساخت توری مش، میلگردها به صورت عمودی و افقی روی یکدیگر قرار می‌گیرند و ساختاری مشبک را تولید می‌کنند. لازم به ذکر است توری جوشی از استحکام بسیار بالایی برخوردار است. همین مسئله سبب می‌شود انعطاف‌پذیری کمتری نسبت به سایر توری‌ها داشته باشند. از توری جوشی به علت تنوع بالایی که دارد در موارد مختلفی از جمله ساختمان‌سازی استفاده می‌گردد. به منظور ساخت کف سازه و داخل بتن از این توری استفاده می‌گردد. قیمت توری مش طبق قیمت آهن، قیمت ارز و دلار، میزان تقاضا و شرایط اقتصادی تغییر می‌کند.

فنس یا توری حصاری

فنس یا توری حصاری نوع دیگری از انواع توری است. این محصول در گذشته کارایی چندانی نداشت چرا که از مقاومت مطلوبی برخوردار نبود اما امروزه به منظور ساخت توری حصاری از مفتول گالوانیزه استفاده می‌شود. همین مسئله مقاومت این توری را به میزان زیادی افزایش می‌دهد. در حال حاضر توری حصاری با استفاده از فولاد ضد زنگ یا گالوانیزه تولید می‌شود. این مسئله بر روی مقاومت آن تأثیر عالی می‌گذارد و عمر این توری را تا 50 سال افزایش می‌دهد. توری حصاری اگر از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد، دارای مقاومت عالی، نصب آسان و امنیت مطلوبی خواهد بود. ویژگی‌های توری حصاری شامل سازگاری با شرایط آب و هوایی مختلف، دوام و ماندگاری عالی و... است. از توری حصاری در موارد مختلفی استفاده می‌شود. اصلی‌ترین کاربرد توری حصاری مربوط به استفاده در حفاظ بزرگراه‌ها، فرودگاه، ترمینال، فنس و حصارکشی، قفس حیوانات و... است. قیمت فنسیا توری حصاری بر اساس شرایط اقتصادی و قیمت آهن‌آلات تغییر می‌یابد.

رابیتس

رابیتس که در دسته توری‌ها قرار می‌گیرد، محصولی پرکاربرد و پرطرفدار در صنعت ساختمان‌سازی است. رابیتس در واقع نوعی توری محسوب می‌شود که به منظور کارهای ترئینی در صنعت ساختمان استفاده می‌گردد. این محصول از کشش عرضی و پرس ورق‌های گالوانیزه تولید می‌گردد. از رابیتس در موارد مختلفی استفاده می‌شود. رایج‌ترین کاربرد این محصول مربوط به سقف کاذب، گچ‌کاری، گچ‌بری، پوشاندن تن سیمانی، ترمیم ترک‌های ساختمانی و... است. به طور کلی استفاده از رابیتس در ساختمان سبب ایجاد پیوستگی در سازه می‌شود. در واقع نوعی پشتیبان است که از ترک خوردن و انفصال جلوگیری می‌کند.

لازم به ذکر است رابیتس انواع مختلفی دارد دسته‌ای از آن‌ها بر اساس ستون و دسته‌ای بر اساس وزن تقسیم می‌شوند. رابیتس از تنوع بسیار زیادی برخوردار است. از این رو معمولاً برای نمای ساختمانی نیز می‌توان از انواع رابیتس استفاده کرد.

شهر مفتول...
ما را در سایت شهر مفتول دنبال می کنید

برچسب : توری حصاری , فنس , رابیتس , توری مش , توری فرنگی , نویسنده : شهر مفتول shahremaftool بازدید : 56 تاريخ : چهارشنبه 12 / 7 ساعت: 19:49

 

 

در محیط‌های مختلف برای جلوگیری از ورود افراد و حیوانات به یک بخش از فنس (توری حصاری)، پایه فنس (پایه حصار) و سیم خاردار بهره می‌برند. این ابزار‌ها با حصاری که ایجاد می‌کنند برای محافظت از باغ، حیاط خانه و … کاربرد دارند.اطلاع از قیمت فنس برای تهیه حصاری توری یکی از موارد مهم پیش از خرید است. علاوه بر این باید از قیمت پایه فنس هم که ابزاری اساسی در حصارکشی محسوب می‌شود، آگاهی یابید. برای امنیت بیشتر حصار کسب اطلاع از قیمت سیم خاردار نیز مهم خواهد بود؛ بنابراین ما سعی داریم در ادامه این مطلب توضیحاتی درباره قیمت این ابزار‌ها خدمت شما ارائه کنیم.

بهتر است بدانید توری حصاری، فنس یا هر نام دیگری که برای آن به کار می‌برند، اشاره به یک محصول دارد؛ اما به علت اینکه فروشندگان در مکان‌های مختلف آن را با نام‌های گوناگون به کار برده‌اند، اکنون این ابزار را با چند نام می‌شناسیم. این محصول در واقع شبکه‌های ایجاد شده توسط مفتول هستند و کاربرد زیادی هم دارند. قیمت فنس  با توجه به مشخصات آن می‌تواند متفاوت باشد.

پایه حصار

برای حصارکشی با استفاده از توری حصاری لازم است که برای استحکام توری پایه‌هایی در آن زمین نصب شود. جفت شاخ و تک شاخ انواعی از این پایه‌ها هستند که در هر کدام از شاخه‌های آن سوراخ‌هایی را مشاهده می‌کنید. این سوراخ‌ها برای اتصال سیم خاردار هستند. پایه حصار به گونه‌ای ساخته می‌شود که به راحتی بتوان آن را در بتن محکم کرد. قیمت پایه فنس در برخی انواع آن بسیار مناسب است.

سیم خاردار

به احتمال زیاد همه شما با این نوع حصار آشنایی دارید. برخی برای امنیت بیشتر منطقه مشخص شده از این ابزار استفاده می‌کنند. از گذشته تا کنون انواع مختلف سیم‌های خاردار را در مکان‌های مختلف به کار می‌بردند. نوع خطی از قدیم وجود داشته و به راحتی می‌توان آن را در مکان مورد نظر نصب کرد. قیمت سیم خاردار  در این نوع مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

ویژگی‌های مؤثر بر قیمت توری حصاری یا فنس

توری‌های حصاری ویژگی‌ها و مشخصات به خصوصی دارند که با توجه به آن‌ها می‌توان در استفاده و حصار کشی بهترین گزینه را انتخاب کرد. این ویژگی‌ها روی قیمت این محصول بی‌تأثیر نیستند و با در نظر داشتن آن‌ها قیمت نهایی محصول تعیین می‌شود. در ادامه به ویژگی‌های تأثیر‌گذار در قیمت فنس اشاره می‌کنیم.

  • تا چندین سال پیش این توری‌های حصاری در انواع مختلف وجود داشتند، اما اکنون همه آن‌ها جنسی از فولاد گالوانیزه دارند که در شرکت‌های مختلف می‌توانند کیفیت و نوع متفاوتی داشته باشند.
  • اندازه شبکه‌ توری حصاری (شبکه‌های بزرگ‌تر به علت استفاده کم‌تر از فولاد قیمت پایین‌تری دارند.)
  • میزان قطر مفتول عامل تأثیر‌گذاری بر قیمت و استحکام و مقاومت توری به حساب می‌آید.
  • ارتفاع هم از دیگر ویژگی‌های توری حصاری است که به هنگام خرید باید به اندازه مورد نیاز خود توجه داشته باشید.

عوامل مهم در تعیین قیمت پایه فنس

عوامل زیادی می‌توانند قیمت پایه فنس  را تحت تأثیر خود قرار دهند. قیمت‌هایی که برای این محصول تعیین می‌شود می‌تواند در شرایط خاص و فروشگاه‌های مختلف تفاوت داشته باشد. در زیر چند عامل مهم در قیمت‌گذاری پایه حصار را نام می‌بریم.

  • تولید پایه با استفاده از گالوانیزه گرم یا سرد یکی از عوامل مهمی است که قیمت محصول را دچار تغییر می‌کند. گالوانیزه سرد را نمی‌توان در هر مکانی مورد استفاده قرار دارد و مقاومت کم‌تری نسبت به گالوانیزه گرم دارد؛ از این رو قیمت پایین‌تری هم دارد. اما گالوانیزه گرم به علت کیفیت و مقاومت بالا از قیمت بیشتری برخوردار است.
  • عوامل دیگری مانند نوع پایه، اندازه، ضخامت، قیمت جهانی آهن و … از جمله دیگر عوامل هستند که بر قیمت پایه فنس مؤثر خواهند بود.

عوامل موثر در تعیین قیمت سیم‌های خاردار

سیم‌های خاردار امروزه در انواع مختلف و در شکل‌های گوناگونی مورد استفاده قرار می‌گیرند و افراد با توجه به نیاز خود می‌توانند آن‌ها را در قیمت مناسب تهیه کنند. به طور کلی موارد مختلفی قیمت سیم خاردار را مشخص می‌کنند. مواردی مانند نوع که می‌تواند خطی، حلقوی، سوزنی و … باشد، طول، ویژگی‌ها و … هم از دیگر عوامل تأثیر‌گذار هستند؛ اما در کل سیم‌های خاردار خطی که از گذشته هم بسیار مورد توجه بوده‌اند، قیمت ارزان‌تری دارند.

لیست قیمت فنس

همان طور که اشاره کردیم عوامل زیادی روی قیمت فنس مؤثر واقع خواهند شد. برای خرید ابتدا بهتر است که از قیمت‌های این محصول اطلاع پیدا کنید. در زیر ما لیستی از قیمت‌های توری حصاری را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

لیست قیمت پایه فنس

اطلاع از قیمت‌های پایه حصار کمک می‌کند که بتوانید متناسب با بودجه خود انتخاب درستی انجام دهید و به هنگام خرید دچار مشکل نشوید. در ادامه لیستی از چند نمونه پایه فنس را به همراه قیمت‌های آن‌ها قرار می‌دهیم.

لیست قیمت سیم خاردار

با توجه به نوع سیم‌های خاردار قیمت آن‌ها متفاوت است؛ بنابراین آگاهی از قیمت آن‌ها خرید را برای شما راحت‌تر می‌کند. در زیر لیستی از قیمت سیم خاردار را مشاهده خواهید کرد.

جمع‌بندی

ما در این مطلب سعی کردیم لیستی از قیمت فنس، پایه حصار و قیمت سیم خاردار را به شما ارائه کنیم و عوامل مهم و تأثیر‌گذار که این قیمت‌ها را مشخص می‌کنند، بررسی کنیم. برای خرید این محصولات اطلاع از قیمت آن‌ها به انتخاب مناسب‌تر کمک می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 37556-021 تماس بگیرید و یا به آدرس https://shahrmaftool.com/  مراجعه کنید.

شهر مفتول...
ما را در سایت شهر مفتول دنبال می کنید

برچسب : توری حصاری , فنس , پایه فنس , سیم خاردار , نویسنده : شهر مفتول shahremaftool بازدید : 56 تاريخ : چهارشنبه 12 / 7 ساعت: 19:48